16 Kasım 2016 Çarşamba

0

Ten Ürünleri


GARNİER BB CREAM/ MEDIUM
Selam,
Yüzümdeki birkaç iltihaplı sivilceyi kapatmak için kalkıştım ve ilk kez bir ten ürünü kullandım. Yine kılı kırk yararak birkaç tavsiyeyle aldım. Ucuz olduğu için başta almak istemedim ama beklentimi karşıladı. Sür çık bir ürün değil zamanla ciltle bütünleşiyor. Sürünce, peçeteyle siliyorum zaten. Mat değil, kremsi, bunu seviyorum. Bende ki medium tonu. Cildimi parlattı. Günlük kullanmıyorum zaten ama yine de sivilce yapmadı. Şuan da, ihtiyaç duymadığımdan sadece göz altlarıma, dudak ve burun kenarlarıma kullanıyorum. Hem ağır olmuyor, renk eşitleniyor falan. Diğer alışverişimde başka markayı tercih edecek olsam da ucuz ve kaliteli arayışımda yine Garnier'in kapısını çalarım.







Max Factor, Affinitone Concealer, Medium

Concealer sevemiyorum diye giriş yapsam çok sert olmaz sanırım, çünkü ben kozmetik yazmıyorum değil mi ?

Concealer sürdüğümde göz altlarım nemlendirmiş olsam dahi inanılmaz kuruyor. Makyajımı çıkarana kadar ürünün ağırlığını hissediyorum.
Ürünün rengini ve kapatıcılığını sevmiştim AMA çizgilere doldu ne yazık ki ! 

Bende bu sebepten dudaklarıma çerçeve niyetine kullandım. Bir seneye yakındır bitiremedim hatta. Concealer ve Contour çok yapay bence ki ben allık için bile böyle düşünürken, Kaybolayım artık, fazla oldum. 

                                         Sevgiler
                                       

0 yorum :

Yorum Gönder