7 Ocak 2017 Cumartesi

0

Günlük Yüz Temizleme Rutinim ve El&Vücut Kremlerim

Bioderma white object (Bunu yapan insan olamaz dediğim üründür.) Merhaba, bir ekşi yazarı gibi giriş yapayım dedim :) Böyle bir boy şişe tahminim üç aydır elimde, her gün kullanıyorum fakat sanırım yarıya yeni düşmüştür. Yüzümü temizleyince her defasında ''yok bir iki gün temizlememe gerek kalmadı'' hissi verir. Öyle bir şey. Estee Lauder'ın benim beğendiğim zamanlardaki eski temizleme jeliyle aynı etkiyi ilk kez yakaladım. Resmen yüzüm suyla arındırırken bir yandan gıcırdıyor. Hani ince cam bardakları musluğun altında yıkarken bir süre sonra bir ses çıkarır ya, temizliğin sesi. Hah işte o sesi yüzünüzde duyuyor, temizliği hissediyorsunuz. Alırken lekeli ciltler içinmiş, renk açıyormuş falan bin tane yorum okudum ama benim yorumum; aşırı temizlemesi dışında cildimi ışıl ışıl parlatması. Okurken ''Bu kadar mı iyisin mübarek ?'' diyebilirsiniz, az bile söylüyorum. Elinizde nasıl bir ürün olduğu, fiyatı veya miktarı hiç önemli değil. Hemen atın ve koşarak Bioderma'ya sarılın. Ben tabi ki Nur Bilen Yavuzer tavsiyesiyle aldım. Nur ne derse pişman olacağımı sanmıyorum, cildimizde benziyor çok şükür. Ben de kendimi bu sebepten avantajlı görüyorum. Bu büyük boyunu üç ay önce 47.00 TL gibi bir fiyata aldım. Elime iki kere sıkarak masaj yaparaktan yüzüme iyice yediriyorum. İçinde çok ince yapılı partiküller var ve buda aynı zamanda peeling etkisi yapıyor. Dolayısıyla ayrıyetten bir peeling ürünü de kullanmıyorum. Derinlemesine temizlediğine eminim,ondan canım. Masaj yaparak uyguladıktan sonra, 10 dk yüzümde bekletip, soğuk suyla yine masaj yaparak duruluyorum. Bu ürün piyasadan kalkana dek yüz temizleme ürünüm budur, değiştirmeyeceğim.  Tişikkirler Biidirmi :)




Neutrogena Yağsız Nemlendirici

İki sene kadar oldu yüz nemlendirici olarak bu ürünü kullanıyorum. Çok paralar vermek bir nemlendirici için hiç bir zaman mantıklı gelmedi bana, şimdilik. Genelde indirimlerde çift çift alıp koyuyorum. Tanesi 15.00 TL'ye falan geliyor sanırım.İki ay önce yine Nur Bilen Yavuzer'in Snapchat'te, yağlı ciltler için çok uygun yapılı bir nemlendirici, dediğini duydum. Sağlaması da sağlam yerden geldiği için devam. Yüzümü temizledikten sonra Neutrogena ile nemlendiriyorum. Hem hafif hem sivilcelendirmiyor. Vazgeçilmezim değil ama dediğim gibi şimdilik ihtiyacımı görüyor.









 Madecassol, Normal şartlarda leke, uçuk, çatlak iyileştirme de kullanılan bir hücre yenileyicidir. Ben çok ağır sivilce izlerim varken tanıştım, lekeler tedavi olmadan evvel o lavanta kokusuna aşık oldumi sonra da işlevine. Benim üç günde bir kullandığım nemlendiricim artık kendisi. Annanem de nemlendirici olarak kullanırdı ama ben yine Nur'un tavsiyesiyle başladım. La Roche Posay'in de bir Hücre yenileyici kremi var, merakımda. Onu da kullanıp yazacağım. Bilen, kullanan varsa bir yorum alırım.









Neutrogena El Kremleri 

Ankara'nın ayazında gelip gönlümüze taht kurmuş kremlerdir.  
Böğürtlenli Bakım Kreminin kokusunun hastasıyız yapısı ince, 
güzel nem veriyor ama sanırım kullanımını beğenmesem de
 ellerimi güzelleştiren kış aşkı serisinin bu kırmızı kapaklı el 
kremi. Acayip zor sıkılıyor, hatta yardım istiyorum o derece.
Kalın yapılı, merhem gibi, zor sürülüyor ama uzun süre nemi ellerimde tutuyor.İkisini de ayrı ayrı beğeniyorum.
Bir el kremine göre de hiç uygun fiyatlı sayılmazlar. 
Ama değerler.



 Bioderma Atoderm Lip Stick

2. Bedava kampanyasından yararlanarak, iki ürünü sanırım 28.00TL' ye aldım. Beğendim ben o dudağı adeta parafin gibi kaplayan parıldamayan lipstick'leri seviyorum.  Bioderma da öyle bir ürün çıkarmış. Tavsiye yine Nur'dan.Nur'dan tabi kızmayın. Ben kendim keşfetmiyorum, zira bloğumda böyle bir kozmetik, cilt bakımı bloğu değil. Sadece beğenilerimi paylaşmak istiyorum. Bir ara şans verin derim sevgili lip stick'imize ;)





Limon Yağı, Çok farklı bir kullanım yeri için almış olsam da fazla geldiği için ''ay bunu nereme sürsem'' diye google'da bir bilen'e danıştım. Kışın topuklarımda çatlaklar oluyor, bu kullanım alanlarından biriymiş, hakikaten düzenli kullandım ve bir kaç haftadır çok rahatım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra haftada iki kez diş beyazlatıcı olarak kullanıyorum. Bir kez de banyodan sonra tonik niyetine yüzüme sürdüm. Yastığıma damlattım, güzel kokuyor. Burner'lerım var ona damlatıyorum oda şahane kokuyor.
Geçen bir de deli bir sivilcenin eşiğinden beraber döndük, üstüne bastırdım, büyümeden sönüverdi. Valla yağlar en iyisi hacı galiba.
Kocakarı yağlarında türlü şifalar. Limon lovers :)









Neutrogena Vücut losyonu Nivea'yı aldatarak ilk kez bu yazıda da yoğunlukta olduğu gibi Neutrogena'yı seçtim iyi de ettim. Yani yatıştırıcı, sıkılaştırıcı hiç bir özellik gözetmeden kokusu ve yapısını beğenerek aldım. Norveç böğürtlenliye benziyordu kokusu. Bir dahaki sefere bunu değil böğürtlenliyi alacağım (kokunun cazibesinden) ama bu istediğim nemi veriyor kurutmuyor da iki günde, Ankara gerçekten soğuk çünkü.




Yüz temizleme rutinimde Nivea'nın canlandırıcı toniği de var ama hiç bir halta yaramadığı gibi canlandırıcılık hak getire olduğundan kalabalık etmek istemedim. Resmen israf.
 Burun kenarımdaki nadir görülen siyah noktalar içinde BİM'in siyah nokta bantlarını kullanıyorum.Eskisi gibi burnumu kavramadığını düşündüğüm için o da yukarıdaki güzel listede yok.
Güzel bir göz çevresi maskesi, kremi, serumu tavsiyesi olan varsa alırım. Şişlikten şikayetçiyim. 
Sabırla ''ne yazmışsın arkadaş'' deyip uzun yazılarımı okuyanlara çok teşekkürler. Emeğinin ne şekilde olursa olsun karşılık bulması ne muazzam :)
Görüntülenmelerimiz bol olsun ..

0 yorum :

Yorum Gönder