6 Kasım 2015 Cuma

2

FAVORİLER, TAVSİYELER.


Merhabalar Blog arkadaşlarım,
Türkiye'de de son zamanlarda rastlaştığımız, takip ettiğimiz otuz yaş üstü manken ve oyuncuların yüzlerinin hala bebek gibi göründüğünü fakat ellerin gerçekten yaşı gizleyemediğini farkedince, bolca el kremli ve maskeli bir yazı yayınlayım, dedim. Ve yine arada birkaç favori ürünü de özetleyeceğim.


BRUNO BANANİ

Daha önce ki ürün tanıtımları postumda da gördüğünüz üzere bu karizma benim parfümüm olur. Kokuyu duyan herkes istisnasız parfümümün adını sorar. Odunsu, çiçekli, meyveli kokuları sevenlere yine ve şiddetle öneriyorum. Bu üç ayrı kategoriyi de profesyonellikleriyle harmanlamış Bruno Banani.






Handylotion Golden Glamour
Kokusunu ilk duyduğumda Beyonce Body Lotion'a çok benzettim. Genelde el kremlerinde katı olanları tercih ediyorum. Bu haddinden fazla sıvı ama ellerime ciddi parlaklık, ayrıyetten ışıltı veriyor.Özellikle Ankara'nın soğuduğu bu günlerde gün içinde bir kez sürüyorum ve ellerim hep yumuşak ve kokusu hiç bitmiyor.Vanilya kokulu, bu yüzden seviyor olabilirim. Nemlendiriciliği mükemmel. 
Avacado yağı içeriyor. 
Geçici bir süre için kullanıma sunulmuş. Yine kötü haber!






ALIX AVIEN

Bu markanın aynı serisinden iki farklı LipGloss daha kullanmıştım. Bir önceki kullandığımı ararken, rastgele bunu bulup rengini çok sevdim ve aldım. Şeker pembesi, fazla ışıltısı yok. Bu özelliğiyle sanki ruj niteliği de taşıyor. Numarasını bilmiyorum ama zaten bu seriyi çok başarılı buluyorum. Tavsiye olunur. Deneyin. Hepsi güzel.


 Balea Handcreme Fruty Harmony


Balea bu ürünü fazla kuruyan hatta çatlayan ellere öneriyor. Kış günlerinde günlük kullanıma uygun. Pantenol ve zeytinyağı içeriyor . Papaya ve hindistan cevizi kokulu, hiç tevazusuz kokulu kremlerin içinde bir numara.










Balea Q10 Anti-Aging 

Normal ciltler için uygundur ibaresi çok net. Kuru ciltlere kesinlikle önerilmiyor. Ciltteki lekelerde(Özellikle güneş lekeleri) gözle görülen gelişmeler gözlemlenmiş. İlk olarak kırışık önleyici olarak piyasaya sürülmüş ama lekelerle mücadele de de fazla yaygın ve başarılı.. (Resmen ziraatçi olduğumu kanıtladım son cümlede)






BALEA BODYLOTİON
 Egzotik bir meyve olup, tutku meyvesi adıyla da bilinen marpkoja ve şeftali kokularıyla özdeşleştirilmiş bir vücut losyonu. Bana geldiğinde Ağustos ayıydı. Sürdüm sürdüm, çıktım.Parfüm falan hak getire.. Kesinlikle bitmeyen mükemmel bir kokusu var. Çok çabuk bitti. Çünkü hayvan gibi şi'yaptım. Mutsuzum. Kesin bulun, diyorum.



Balea Hand.UREA--Balea Hand.Pflege und Maske

UREA günlük kullanım için uygun. Kış günlerinin bizi çatır çatır yakıp geçen ayazında, bir toprağın kuraklığını kendine rol edinmiş ellere uygulanarak yumuşacık ediveriyor, çatlamamayı garantiliyor. Mükemmel bir koruyucu.Adeta parafin :D
PFLEGE AND MASKE
Fındık yağı içeriyor. Haftada bir kez ellere bol miktarda sürülüp, 
ufak masaj hareketleriyle uygulanıyor. 
Yarım saat bekleyince eller yumuşacık oluyor.

BALEA-REİNİGUNSTUCH

.Bir makyaj temizleyicisinde olması gereken tüm özelliklere sahip bir ürün. 
Temizlerken yüzü hissedilir ölçüde nemlendiriyor. Bir aydan fazladır kullanıyorum, ambalajın içinde kesinlikle kuruma olmadı. Gözü de yakmıyor. Temizlemek için fazla çaba istemiyor, birkaç harekette rimeli dahi çıkarabiliyorum.





BALEA DUSCHE-CREME
Kremli duş jellerinin  amacı malum, duş sonrası vücudu kremlemeye gerek kalmıyor. Vücudu Bebe yağı sürmüş gibi yumuşacık yapıyor. Hakikaten Balea'nın daha önceki duş jellerini pek övemesem de bu seferki ürün kalıcılık, nemlendirme açısından övgüyü hak ediyor. Banyo bile iki gün karpuz kokuyor. Denensin :)






Eos.. Naneliden sonra en sevdiğim çeşidi budur. Yaz meyveleri çilek,yaban mersini ve şeftali aromalı. Yine uzun süreli nemlilik vermiyor ama sürdükçe koruduğunu hissediyorum. Mat rujların altına da gerçekten nimet.

Sürekli el de el oldu. Ayak içinde uyguladığım bir iki doğal yöntem var. Kışın haftada bir kez, banyo öncesi ayaklarıma bolca vazelini yediriyorum. Çorabı giyip bir saat bekliyorum. Banyoda da ayak törpüsüyle yuvarlak hareketlerle ölü deriyi atıyorum. Mis. Bazen de doğal zeytinyağıyla aynı işlemi uyguluyorum. Yazın iki haftada bir yapıyorum. Peeling olarakta limon ve toz şekeri karıştırıp masaj yapabilirsiniz.

2 yorum :

  1. Yazıya sığdıramadım. Ayaklar yoruma kaldı. Sürekli el de el oldu.

    Ayak içinde uyguladığım bir iki doğal yöntem var. Kışın haftada bir kez, banyo öncesi ayaklarıma bolca vazelini yediriyorum. Çorabı giyip bir saat bekliyorum. Banyoda da ayak törpüsüyle yuvarlak hareketlerle ölü deriyi atıyorum. Mis! Bazen de doğal zeytinyağıyla aynı işlemi uyguluyorum. Yazın iki haftada bir yapıyorum. Peeling olarakta limon ve toz şekeri karıştırıp masaj yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil