7 Ocak 2015 Çarşamba

11

Gözünüzün ferini söndürmeyecek adamları sevin, Hemşire !

                               
                                                                                                               07/01/2015
Tam bir sene önce bugün yazmaya başlayacaktım.
Çok sıkmamaya gayretle anlatacağım.
Nasıl pişman olduğumu, nasıl sevdiğimi, gitmesini istemediğimi,bir şans verirse
nasıl istediği gibi bir partner olacağımı, herşeyi yazacaktım.Dört buçuk senelik bir ilişki biterken çırpınabileceğim kadar çırpınacaktım işte, batacağımı düşünemeden.

İlk başta o sersemlememi, etrafımdan gelen''siz ayrılmazsınız, yok yaav blöftür''leri. Kararının kesinliğini farkettiğim andan itibaren içimden kalkmak bilmeyen o öküzü hatta ve hatta en yakınlarımdan duyduğum ''ne yaptın çocuğa bu kadar'' dedirtecek kararlılığını ve yalnızca bende değil bizimkilerde de sabitlediği sonsuz güveni....


Kendisine bi dolu asla göndermeyeceğim mektuplar yazdım iki gün içinde,bunların hepsinin geçeceğini dileyerek. E hepimizde olduğu gibi çokça, boştan yere kendimi suçladım. İş yerinde bitmek bilmeyen ağlama krizlerim Ve insanın ne kadar uykusuz kalabileceğine olan tanıklığım o günlerdendir. Ha bide beni iyi zayıflattı, esgeçmeyim 7 günde 4 kilooo ;)


Nişanla taç giydirmeye çalıştığımız ilişkimizi bir telefonla sonlandırdık, çok iğreti bir görüşmeyle, iğrenç bir şekilde.Dürüst olmalıyım.Evet yıkıldım. Hiç bitmez sandığınız şeylerdendi bizimki. Asla ''asla'' dememeyi böylelikle öğrendim.


Dünyanın en kötü 8 gününü geçirdimm.Bu esnada Allaha şükür yanımdan, telefonun ucundan sevdiklerim eksik olmadı ,biraz şımartıldım bile hatta. Bir dostum bu 8 günün içinde bana ''Mahinur senin öyle bir gülüşün varki, bunu bozacak adam sen ne kadar büyük bişey yapmış olursan ol,bozuyorsa o gülüşü, gitsin yaa'' dedi. Evet doğru dedi. bir süre önce annesini kaybeden diğer arkadaşımdan gelen iyileştirme de şuydu '' Benim annem öldü, bu bile geçti, Doğrul ve önüne bak.Seni,çabanı haketmiyordu kalk ve önüne bak''. O kadar haklılardı ki.


1 ay daha sallandıktan sonra Facebooktan eski nişanlımın, yeni sevgilisiyle resim paylaştığı haberini aldım. İçimden çok şey demek geldi ama sustum. Tercih ortada demi sonuç olarak, ne denir ki ? Arayıp ''Aynaya nasıl bakıyorsun be adam, doğacak çocuklarının yüzüne
nasıl bakacaksın, ne öğüt verebilirsin ki onlara, hangi yüzle ? Bu nasıl sözünün erilik, insanlık. Aldığın ahı bil' demek geldi de sustum. Yeni sevgilisine ''bir kadının hayallerini 
çalarak nasıl mutlu olacaksın, bu kadar mı açtın be şırfıntı '' demekte geldi, yine sustum. Sakince çekildim. Allah bilir dedim, o görür. Tek lafım ''herşeyin tam olsun
bir yanın hep eksik kalsın, o vicdan hep sızlasın'' demek oldu. 

İnsan kendinin psikoloğudur, ben bunu çok güzel başardım. 2 ay sonra görenler 

''Nasıl bu kadar iyisin, göstermemeye mi çalışıyorsun dediler'' Hayır yöntem çok basitti. Bu adam (adam dediğime takılmayın lafın gelişi) bana ne verecekti bunu sordum kendime ? Artılar ve eksiler tablosu hazırladım. Yazınca daha iyi anlarım hep :) Artılara baktım, kara kaş, kara göz yağız bir arkadaşımız sadece (Yanıma yakışsın isteriz ya hep hani) . Eksilere baktım, sürekli benle ilgilenmesini, azıcık romantik olmasını söylediğim,dürttüğüm, yönetmeye, yontmaya çalıştığım bi odun. Yaptığı işin popülerliğine aşıktım desem, adam çalışmıyordu bile.Bir kadına vereceği hiçbirşey yoktu,bolca sadakatsizlik dışında.Birde hep dürüstlükten bahsederdi, bu yüzden ''bir insan en çok neyden bahsediyorsa en çok o konuda eksiktir'' felsefem gelişti, konudan sapmayım. Yani aslında benim ayrılmam için daha çok sebep gördüm. E dedim ''salağım ben'' Küçücük sevimli bir köpek besleyim daha iyi, faydası çok zararı yok :D

Sizde böyle yapın.Olmayacağını anladığınız an sürüklemeyin. Olan size olur.  Sizinle mutlu olamayan herkesten vazgeçin. Hayat kısa kimse sizden önemli değil. Şimdi şimdi öğreniyorum aldatıldığımı, çoktan vazgeçildiğimi. Allah yüzüme baktı diyorum. İyiki bitti. Çok mutluyum. Bir sene geçti hatta bir aşk bile aramaya başladım. İlişkim sırasında vazgeçtiğim, ertelediğim hayallerimi gerçekleştirmeye çalışıyorumm.


 Kötü biten ilişkilerin iz bırakan tarafı tanıştığımız ve tanışacağımız herkese güvensiz bakmamıza neden oluyorlar . Ama kızlar bir yerlerde 'aynı sorunları yaşayan bizim gibi

mutluluk arayan' adamlar var.İyi yürekli adamlar. Hep iyilerle karşılaşın.
   
                                                                                         SEVGİYLE, HER ZAMAN AŞKLA ...

11 yorum :

  1. Yaptığın her şeyi hakkını vererek yapacağını biliyorum, keyifle okudum... Bir de yazmak sana yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  2. Olayın en yakın sahitlerinden olmama rağmen ben de anlayamamistim bu kadar çabuk iyileşmeni, ama sen cozmussun bebeğim Gözünüzün ferini sondurmeyecek adamlar konusunda çok haklısın. Güçlü arkadaşım benim. Herkes kendine yakışanı yapar,sen gösterdin ererdemini..

    YanıtlaSil
  3. Kimileri aşkı yaşar kimileri yazar tatlım, sen yazanlardansın şuan ama bu demek değildir ki sen aşkı yaşamayacaksın önünde güzel ve uzun günler var tebriklerrrrr

    YanıtlaSil
  4. Songül valla sen okuduysan devamı gelecek :D
    Fundacımm erdem benim işim :) Sağol seni seviyorum :)
    Lemuret Teyzecim inşallah :D

    YanıtlaSil
  5. Sonuclar sebepler dahilinde meydana gelirmiss iyiki ozaman degil de bu zaman yazmaya baslamissin bebegimm herseyin bir zamani var demekkii cok ta guzel oldu cok ta iyi olduu gercekten yazmak sana cok yakisti sankii yillardirr yaziyormussundaa bir biz bilmiyormusuz :) yazarak anlatmak kolay degil sen bunu iyi becerdin anlayanaa.. cunku cok farkli fikirlerin goruslerin ve cok farklii anlayisin anlatisin var. Seni seviyorumm bitaneem heyecanlaa diger yazilarini bekliyorumm hersey gonlune gore olsunn herseyin guzeli senin olsunn :*

    YanıtlaSil
  6. Kaleminizi çok basarılı buldum...Tebrikler....

    YanıtlaSil
  7. İnsan böyle birşey yaşarken öyle bir acı duyuyor ki sadece kendi yaşadı sanıyor,kimsenin canı o kadar yanmaz sanıyor.Gecenin bu vakti tesadüfen rast geldiğim bir blogda benimle aynı acıyı yaşayan sonra benim gibi kendini toplamasını bilen birini bulmak ne hoş :) Daha kötü şeyler yaşayınca anlıyor insan ağladığı insanın boşluğunu.Bol mutlu aşklı günler senin olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kaldım, kendim gibi güçlü birini tanıyacağıma o vakit :D

      Sil