26 Ocak 2016 Salı

0

Da Vinci's Demons ( Dizi Önerisi)

Ben yabancı dizileri kardeşimin zevkine göre izliyorum. Benim zevkimi biliyor.
Sezon sezon bitiriyor ''Başla'' diyor. Bende ''Konu ne '' demiyorum. Direk Start.

Aslında tür macera olduğunda çok seçici olsamda, dizideki her şeyi kusursuz buldum.

Mekan, kurgu, kıyafetler, kadınlar, adamlar, senaryo, çekimler. Her Şey.

Da Vinci'nin sadece tabloları ile değil, 
Yaşamının da bir sır olduğunu düşünenler için bu dizi,
Hem ''Da Vinci olsa olsa böyle bir adamdır''deyip kurulmaya
hem de Leonardo Da Vinci'yi daha da merak etmeye itiyor. 
Uyurken ya da uyanıkken ki görüleri sayesinde 
Da Vinci ve arkadaşlarının, ayrıyetten Papa'nın yeğeni Kont Riario' nun 
Yaprak kitabının izi sürmesini konu alan dizi, 
Düşmeyen sürükleyiciliğiyle, seyircisini her bölümü ard arda izlemeye çekiyor.



Bu arada diziyi izledikçe Kont Riario karakterini canlandıran Blake Ritson'a da derin bir hayranlık duydum. Hayırlı olsun. O yakışıklılık, o zeki tavırlar, istediği her şeyi başaracak bir erkeğin vücut bulmuş hali resmen. Canım benim. Lütfen burdan sesimi duysun :)
Paravan kalksın ve çay içelim lütfen.



Bizlerce çok izlenmesinin en büyük nedeni bence bu keşiflerin ve

Yaprak Kitabının Osmanlı Devletine bir şekilde bağlanması,
Dizi tavsiyeleri ''Dizi de Osmanlı Devletide yer alıyor'' gibi gelişse de
Dizi her yönüyle övgüyü hakediyor.  Bağlayıcı unsur fazla.
Hemen işi gücü bitirip seyre durun.


                                                                 


                                                       İyi Seyirler
                                                     

                                                      SEVGİLER

0 yorum :

Yorum Gönder