25 Aral─▒k 2015 Cuma

4

Yeni, Favori Rujlar ­čĹ» ­čĺő











­čĺő

Merhabalaar ­čĹ» ­čĹä

Bu yaz─▒da yeni kullanmaya ba┼člad─▒─č─▒m rujlar─▒m─▒ okuyacaks─▒n─▒z. Ben sadece eye-liner ile  ge├ži┼čtirdi─čim sade g├Âz makyaj─▒ yapt─▒─č─▒mdan rujlarda abarmay─▒ seviyorum. Buyrun­čĹä





Maybelline bence. k─▒rm─▒z─▒ rujla ilgili b├╝t├╝n korkular─▒n─▒z─▒ bir kenara b─▒rak─▒n deyip Superstay serisinden bu 575 numaray─▒ biz k─▒rm─▒z─▒ ruju ├Âzg├╝rce s├╝rmek isteyenler i├žin yaratm─▒┼č. Evet bunun ad─▒ yaratmak..

Kesinlikle g├╝n boyu ne tazelenmek istiyor ne de kontrol. S├╝r├╝m├╝ a┼č─▒r─▒ kolay bir ruj. Sonradan matl─▒k sa─člayan,ilk s├╝r├╝mde kremsi bir yap─▒s─▒ olan bu harika ruj ├Âncesinde lip balm s├╝r├╝lmeden de kullan─▒labilir. ├çizgilere dolmuyor, ta┼čm─▒yor. ├çok g├╝zel g├Âr├╝n├╝yor, 
├žok g├╝zel kokuyor. Meyvemsi, ┼čekerimsi bir kokusu var, m├╝kemmel. Benim dudaklar─▒m fazla kurumad─▒─č─▒ndan verdi─či nemi de be─čeniyorum. Kesinlikle s├╝rekli kullanaca─č─▒m bir ruj. ├çok be─čendim, Bizim. Fiyat─▒ 24.90 ­čĹŹ




­čĺő­čĺő


Birazdan a┼ča─č─▒da da okuyaca─č─▒n─▒z ├╝zere bu ruj aylarca hasretini ├žekti─čim ''mor bir ruj'' a┼čk─▒yla Almanya'daki kuzenimden istedim. Yine Maybelline Superstay serisinden bu renk geldi. San─▒r─▒m numaras─▒ 260, arad─▒─č─▒m renk de─čildi ama beni bundan sonra koyu renk mat ruj kullanmaya itecek ruj oldu. ├çok ├žok ├žok pigmentli, bir s├╝r├╝┼čte rengini veriyor.  Renk ge├ži┼čken gibi, kahverengi, mor, bordo belki biraz vi┼čne ├ž├╝r├╝─č├╝ g├Âr├╝nebiliyor, ├žoook g├╝zel. Sanki orman meyveli ├žaylar gibi kokuyor. Bu rujlardan ─▒s─▒r─▒k almay─▒ istememek neredeyse imkans─▒z. Tesad├╝f eseri kullanmaya ba┼člasam da ger├žekten favorilerim aras─▒nda art─▒k. S├╝rekli kullanaca─č─▒m. T├╝rkiye'de de bulunabiliyormu┼č. Fiyat─▒ 24.90m─▒┼č­čĺő ­čĹŹ






­čĺő­čĺő­čĺő
Max Factor, Lipfinity.
Rujun numaras─▒n─▒ bilmiyorum, zaten tek mor ruj buydu. Ruju g├Ârd├╝m ve i┼čte arad─▒─č─▒m ruj dedim. Ald─▒m, s├╝rd├╝m ve h├╝sraa─čn. Mor diye ald─▒m, eflatun ├ž─▒kt─▒. Arada koskocaman bir renk, ton u├žurumu var. Biraz a┼ča─č─▒da ­čĹçistedi─čim rengi ve bu rujun nas─▒l durdu─čunu bulabileceksiniz. Rujun fiyat─▒ 44.90d─▒ ve bu fiyata ra─čmen rujdan da istedi─čim verimi alamad─▒m. ├çok kez ├╝zerinden ge├žerek s├╝r├╝yorum.  S├╝rd├╝kten k─▒sa s├╝re sonra dudak kenarlar─▒nda toplan─▒yor, ortas─▒nda kendi dudak rengim kal─▒yor. Ne mana ? Kal─▒c─▒l─▒─č─▒n─▒ da pek sevmedim. Pigmentasyon s─▒f─▒r. Renk arad─▒─č─▒m renk de─čil evet ama, asl─▒nda g├╝zel bir tonu var. Yukar─▒daki Maybelline ile kar─▒┼čt─▒rarak uyguluyorum. Ortaya Maybelline s├╝r├╝yorum kenar─▒na bu a├ž─▒k tonu. S├╝rekli tazelendi─činde g├╝zel. farkl─▒ bir ruj. Kokusu da ├žok g├╝zel fakat istedi─čimi bulursam bir daha al ma ya ca ─č─▒m­čĺő­čĹÄ




  Aral─▒k ay─▒nda ald─▒─č─▒m rujlar bunlard─▒. ├çok severek takip etti─čimiz Vlogger BilgenTolis'in, Ruj ba─č─▒ml─▒s─▒ videosunda, iki tane yine arad─▒─č─▒m mor rujlardan g├Ârd├╝m ama malesef be─čenmedi─či rujlardand─▒. Birisi NYX'in Mor renkte Butter Lipstick'i, di─čeri de Milani Color Statement serisinden Violet Color Lipstick. Bilgen ikisinden de hayal k─▒r─▒kl─▒─č─▒yla bahsetse de ├žaresizlik beni o iki markaya itekliyor. 

 Sizin kulland─▒─č─▒n─▒z, bildi─činiz a┼ča─č─▒daki melez ablam─▒z─▒n s├╝rd├╝─č├╝ renkte mor ruj varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
 Mesela Loreal'in 209 Violet Parfait Rujunu Deneyeniniz var m─▒ ?


­čĹä­čĹç



Arad─▒─č─▒m ruj ­čĺő­čĹŹ
Bula bula buldu─čum ruj­čĹä­čĹÄ







4 yorum :